Garantie bei eVGA

• Frage

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Garantie bei eVGA

Hi !
    Da ich ein Grafikartenkauf plane, weil meine alte Karte abgeschmiert ist, möchte dieses mal auf ordentliche Garantie achten !
    Ich habe gehört und gelsen, dass eVGA lebenslange Garantie auf seine Grafikkarten gibt...

EVGA Lifetime Warranty
    For our retail Graphics Cards products purchased on or after June 22, 2005, EVGA will provide a lifetime warranty to the original purchaser of each graphics card that the product will not suffer, in material or workmanship, from any defect that adversely affects the performance of the graphics card. This lifetime warranty is valid for the life of the graphics card, so long as the original purchaser owns the card, based upon the following conditions:
    · Lifetime warranty is for all retail Graphics Cards products ending in part number’s AX, DX or FX
    · There is no physical damage to the PCB, GPU or components
    We will repair or replace the defective parts free of charge (no refunds). All you pay is the shipping charge to return the product to EVGA.
    EVGA reserves the right to claim for shipping fees along with a service charge1 from the customer for any incomplete or modified product that is returned and requires repair or replacement, or when the customer is not entitled to any coverage under this lifetime warranty. EVGA provides this same lifetime warranty as to any graphics card repaired or replaced pursuant to this lifetime warranty.

Gilt das auch für Deutschland?
    Weil es ja nichteinmal eine deutsche seite von denen gibt...
    Wie ist das, wenn ich den Kühler austauschen?
    Ich hab mal in einem board gelesen, dass die selbst bei Kühlerwechsel garantie geben...???
    Intel C2D e5200 @ 11,5x296 (3,4GHz) @ 1,28V @ AC Freezer 7 Pro
    ASUS P5Q-SE P45 | G.SKILL F2-8000CL5 2x2GB @ 1000MHz | X1800XT | INTEL X25-M Postville 80GB <3<3<3<3<3 + WD6400AAKS