Dragonball Z Movie 7 - Angriff der Cyborgs

  • UP Anime

  • Blazkowicz
  • 2280 Aufrufe 13 Antworten

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

  • Dragonball Z Movie 7 - Angriff der Cyborgs



    Title: Dragon Ball Z: Kyokugen Battle!! Sandai Super Sayajin
    Jap. Kanji: ラゴンボールZ 極限バトル!!三大超サイヤ人
    English: Dragon Ball Z: Super Android 13
    Synonyms: Dragon Ball Z: Extreme Battle! Three Super Saiyajin, Dragon Ball Z: I tre supersaiyan
    Short: DBZ Movie 7
    Genre: Action, Fantasy, Magic, Martial Arts, SciFi, Super Power - [similar]
    Type: Movie
    Year: 1992 (11.07.1992)
    Companies: (Toei Animation)
    alternative setting: Dragon Ball Z (original version)
    Sound: German
    Subtitle: None
    Format: AVI
    Quality: 8/10
    Size: 441 MB a 100 MB @ rapid

    Massive explosions mysteriously erupt all over the world causing a global panic. The reasoning behind such grand scale violence eludes all until Goku realizes that these attacks are solely aimed at assassinating him. Preparing himself for battle Goku attempts to get a reading on the power level of his attackers. Coming up with nothing, he realizes that he is battling an android army. Goku leads the charge against the rival super androids in this feature length entry in the DRAGON BALL Z anime series.

    Wer den Film haben will, schreibt eine PN an Solidsnake. Man bekommt dann 5 Rapid-Links.
    [size=1]If You use this Software, buy it You damn bastard. We did!!! Blacklist Edit|Blacklist
    The tips at the end of shoelaces are called \'aglets\'. Their true purpose is sinister. No pm to newbies
    To get download link you have to be registered at least 1 month. - Nix Begruessung => Ignore| Es werden keine dummen Fragen beantwortet <Qui-Gon> ich bin für alles zu blöd|<Rudi-Reiert> dafür hab ich n kleinen Pimmel| <IRCFreaky|FSB> meiner ist zwar nicht lang aber dafür unheimlich dünn|* Tischler ist total dumm|<bartzilla> ich bin ein kinderpopper
    [/size]
  • Jo

    Ma wieder fetter Anime Upp von Blaz, thx an dich dafür daste hier so viel tust, dass hier Leben in den Bereich kommt

    Rulz

    Jeder kriegts, bin ma so freundlich
    nette PN mit: DBZAdC | Name an mich
    Speedy nicht von Nöten, da Rapid
    THX wie imma Pflicht
    nach 24 h fertig sein, dass sollte auch ohne reconnecten zu schaffen sein.

    Viel Spaß wünschen euch das Team

    Blazkowicz & SolidSnake
    Wer Angst hat soll nicht leechen, denn wer leecht sollte Ahnung haben und wer Ahnung hat hat keine Angst.
  • ------ Speedreport by BlackICe @ DSL (1000k) ------

    Downloading : Movie - DBZ Angriff der Cyorgs - 1 CD

    Rules gelesen + akzeptiert : [x] Ja [ ] Nein

    Download Daten/IP erhalten : [x] Ja [ ] Nein


    Download Status : Leeching...

    ------- CD 1 -------

    Speed Anfang : ~ 120 Kb/s

    Speed Mitte : ~ 00 Kb/s

    Speed Ende : ~ 00 Kb/s


    Download Methode : [x] Durchgehend [ ] Kurze Pause [ ] Nächtl. Pause

    Bewertung des Angebots : [x] [x] [x] [x] [x]

    Kommentar/Anregungen/Kritik : Echt klasse UP!!! Danke für die IPV an Blazkowicz!!

    Vielen Dank für den Upload der 1 CD von DBZ Angriff der Cyorgs, Blazkowicz !

    // Speedreport created with Speedy - Maker v.2oo3 //

    ------ Speedreport by BlackICe @ DSL (1000k) ------