Norton Internet Security 2008!

• TIPP

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Norton Internet Security 2008 Beta!

Niki1967 proudly informs:

Norton Internet Security 2008 includes:
    -Norton AntiVirus™
    -Norton™ Personal Firewall
    -Norton™ Antispyware
    -Norton Identity Safe™
    -Norton™ Antiphishing

Highlighted Features & Benefits
    New Features
    -Norton Identity Safe keeps your personal information and your identity safe when you buy, bank and browse online.
    -SONAR (Symantec™ Online Network for Advanced Response) technology delivers behavior-based protection that can detect emerging spyware and viruses even before traditional signature-based definitions are available.
    -Stores and encrypts your passwords and other confidential data, automatically filling it at your request to save time and protect it from being stolen by eavesdropping keystroke loggers.
    -Network security monitoring checks the status of your wireless network security, maps connected devices, and provides expert advice on managing your network security settings.

-Beta-Tester können es sich hier runterladen: Norton Internet Security Beta - Symantec Corp.
    Ich würde gern die Welt verändern, aber Gott gibt mir den Quelltext nicht.

Support the Software Developers! IF YOU LIKE THIS PROGRAM, YOU SHOULD BUY IT AFTER TESTING.
  • naja norton ist ja nicht grad sehr ressourcen schonend, brauchst schon ziemlich viel ram!
    und solche rundumlösungen bin ich sowieso bissi negativ eingestellt!
    wenn du du dich nicht auskennst, dann ist sowas zu empfehlen, aber wenn du weisst was du tust und dir von risiken bewusst bist, dann brauchst du eigentlich nur einen guten virenscanner der sich bei befall gleich meldet ;)

naja, danke für die info :)