Acrobat 8 Pro neues Problem

  • Problem

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

  • Acrobat 8 Pro neues Problem

    Hallo.

    Ich habe es wie beschrieben aktiviert, funktionierte auch alles, aber nach etwa einem Monat kommt ne Meldung, dass kein weiterer vorübergehender Nutzungszeitraum zur Verfügung steht. Wenn ich jetzt auf telefonische Aktivierung gehe, passt der Key nicht mehr.

    Wenn ich es neu installiere kommt wieder diese Meldung, anstatt die normale Registrierung. Habe auch mal alle Adobe-Produkte gelöscht, den CS3 Cleaner benutzt, nichts, es kommt nur noch diese Meldung.

    Wie kann ich das ändern???

    Gruß lulu
  • Ich glaube, weiss es aber nicht genau, das Adobe eine sperre eingebaut hat für Leute die das Programm nicht kaufen!! Das funktioniert bei den älteren Programmen von Adobe noch und ganz selten bei den neuen Programmen!!! Wenn dem so ist kannst du es nicht ändern!!
  • Der Aktivierungstyp steht auf "Reparieren" und nicht auf "Normal". Selbst nach vollständiger Deinstallation bleibt er auf "Reparieren".

    Dies scheint in der Registry irgendwo verankert. Weiß jemand, wie man das Problem los wird?

    Gruß lulu
  • Die Lösung für das Repair-Problem

    Von einem gewissen Dante auf Releaselog | RLSLOG.net. Funktioniert hervorragend.



    For those who have the “repair activation problem,” this will do the trick. No uninstall required. No digging down into the freaking registry. No YourUninstaller. No .dll patch. Here’s what you do:

    #1 Navigate to C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\FLEXnet.

    #2 See the file, “adobe_00080000_tsf.data?” NUKE that shit.

    #3 Restart Acrobat, and it should prompt you to activate the software. Use the ZWT keygen, just like you did the first time, and you’re good to go .

    It should be straightforward from here on out. Quickly (from memory, so it will be close to this). Kill your Net connection. Make sure you’re using a retail copy of Adobe, NOT the trial from their site.

    Click generate on ZWT keygen

    Click change serial on Acrobat

    Enter FIRST serial from keygen into Adobe Acrobat

    Click verification

    Message should display saying that Acrobat cannot find a qualifying product from which you’re upgrading. Fine. Enter the SECOND serial from the Keygen. For the version, select version 6. I think it was professional, but I don’t remember now. Definitely 6, though.

    Allow Acrobat to finish installing. When you’re asked to activate, choose the phone option.

    Copy the number FROM Acrobat TO the keygen. Now, on the keygen, click the activate button, lower left corner.

    Type the activation code that appears on the keygen into Acrobat.

    Success. FU Adobe.

    IF the above does not work, try rebooting between steps #2 and #3, and continue. IF that doesn’t work, kill the .data file, uninstall Acrobat, reboot, reinstall Acrobat.

    One of these is sure to work. Let me know what happens.