Argumente für Englische Erörterung / Verbesserung-Englischem Text

• Benötige Hilfe

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Argumente für Englische Erörterung / Verbesserung-Englischem Text

Hallo erstmal,

Und zwar suche ich agrmumente die GEGEN oder auch PRO dieser Aussage stehen: Rich People live longer! So über das thema muss ich einen aufsatz schreiben was eigentlich kein problem ist nur fehlen mir ausreichend Pro's und Contra's. Ich habe schon

für die aussage:
    [LIST]-Can buy medical help
    -Can buy expensive Surgery's(in other countries)
    -better treaments
    -more relaxed
    -less presure
    -at doctor's/in hospitals there are private patients
    [/LIST]

und gegen die Aussage habe ich
    [LIST]
    -almost everybody got insurance
    -you can die during an operation
    -rich people take drugs(sometimes;) )
    -beauty operations can damage organs
    -often people target of murders because they are jealous
    -depressed -> suicide
    -paparazzi -> Accidents(princess Diana)
    [/LIST]

so das wars schon nun will ich wissen ob ihr noch ein paar Argumente haben können auch ruhig auf deutsch sein.

mfg Karies
  • pro
    better living conditions often result in a relaxed lifestyle
    better food is normally available

against
    higher income sometimes determin in higher stress level during their jobs or the management of their property ;)

Otherwise...
    Try to google for these items ;)
    -> Rich People live longer cause

and especially this article might be helpful for you
    Forbes.com: Why the Rich Live Longer
    Cui bono? et ... Quis custodiet ipsos custodes?
    frei übersetzt: Wem nützt es? und ... Wer kontrolliert die Kontrolleure?

Seit Sommer 2013 seltener online!
  • Verbesserung-Englischem Text

so habe mal ebend dieses text geschireben , und würde die bitten die mehr ahnung als ich haben. mal einen blick rüber zuwerfen und gramatisch inkorekte sachen zu korrigieren oder mich darauf hinzuweisen!. wenn ihr noch andere ideen habt dann immer her damit

“Rich people live longer”, this sentence is from the short story “The Mammon and the Archer by” O. Henry. Anthony Rockwall said the sentence to his son, Richard because he believes that money can buy time which his son does not believe.
    Rich people do not usually live longer because there are reasons for and against this statement. The most important fact is that money can’t protect rich people from serious diseases. So there will be always sick people even when they are wealthy. But rich people have chances to live longer for instance they can afford modern, medical methods of treatments which are very expensive. In Addition wealthy people can buy high priced surgeries. This is really important in a third world country, where health care and medical treatments are luxury. But on the other hand a lot of rich people take drugs like Elvis Presley did, and drugs can harm your body. Also beauty operations can harm your inner body even organs. Even suicide plays a key role. There have been a lot of rich people who were depressed and they killed themselves. On the contrary rich people are often relaxed and they have less pressure, more over wealthy people can buy the most expensive holidays. However, it also happens that rich people are very stressed during their jobs or the management of their property. As a matter of fact rich people are stressed and relaxed too. A lot of time rich people are targets for hostage takers or for people who are envious. Wealthy people compared to middle-class people have better chance to get a donor for their organs transplantations because they pay more. On the other hand, rich people are traced by paparazzi, so it could happen like in the case of Princess Diana that a car accident occurs. Another fact which is against the statement is that a lot people in Europe got insurance so the insurance will pay for pricy surgeries. Quit important is also that for rich people is better food available, sometimes it’s even deadly like we saw in the case of Luciano Pavarotti, who had a serious problem with overweight.
    All in all you can say that it does not matter how much money do you have, important is that you are healthy and live so long as you would like

mfg Karies
    schon mal tausend dank im Voraus
  • Sag mal ;),
    macht Du jetzt zu jedem Beitrag von Dir einen Extrathread auf?
    Hier behandelst Du doch schon das gleiche Thema :rolleyes:
    freesoft-board.to/f159/argumen…e-eroerterung-286774.html

Abgesehen davon :D
    Schau besser selbst noch mal über Deinen Text...
    So klingt Dein Aufsatz...zumeist grauenvoll ;)
    Cui bono? et ... Quis custodiet ipsos custodes?
    frei übersetzt: Wem nützt es? und ... Wer kontrolliert die Kontrolleure?

Seit Sommer 2013 seltener online!
  • Anthony Rockwall said the sentence to his son, Richard because he believes that money can buy time which his son does not believe.

That´s what Anthony Rockwall told his son Richard, who won´t believe that money can buy time.

naja, und so weiter. im prinzip müßte man den ganzen aufsatz umschreiben. ist echt grauenvoll. du darfst nicht 1:1 vom deutschen ins englische übersetzen - und dann wäre auch die deutsche grundlage grauenvoll gewesen.

also: erstmal text in gutem deutsch ausbaldovern und dann hinsetzen, z.b. babylon zur hilfe nehmen und brav übersetzen.

nicht bös sein, wenn sich das geschimpft anhört, aber so wirds keine gute note!!!

liebe grüße
    bel