Atheros AR5008 wildpackets treiber

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Atheros AR5008 wildpackets treiber

Hallo!

Ich suche fuer aircrack die wildpackets Treiber fuer Atheros.

Hat sich erledigt.Laptop video 2 go für alles die es wissen wollen :)

mfg,oedi
  • Die gibt´s bei Wildpacket zum Download. Allerdings muss man sich da registrieren.

Atheros-based wireless adapters

WildPackets develops its own Atheros wireless drivers to support Atheros-based wireless network adapters, and we support a broad range of hardware. These drivers are designed for use with Atheros AR5001, AR5002, AR5004, AR5005, AR5006 and AR5008 chipset-based adapters, and support advanced functionalities such as 802.11n (AR5008-based adapters only), WPA/PSK decryption, noise measurement and hardware time-stamping in all OmniPeek products.

WildPackets currently supports three versions of the Atheros driver, v3.0.1.12, v4.2.2.9 and v6.0.4.13. The application of these drivers is typically as follows.
    Atheros Chipset Driver Version
    AR5001 v3.0.1.12, v4.2.2.9
    AR5002 v4.2.2.9
    AR5004 v4.2.2.9
    AR5005 v4.2.2.9
    AR5006 v4.2.2.9
    AR5008 v6.0.4.13

Some older Atheros wireless adapters, usually those based on the Atheros AR5001 chipset, are incompatible with driver v4.2.2.9. In these cases, driver v3.0.1.12 should be used.

All three driver versions are included with OmniPeek. Those drivers can be found in the following directory: Program Files\WildPackets\OmniPeek\Driver\atheros. Instructions for installing or uninstalling a driver version are included in the driver readme.

Quasi Download via MyPeek wählen, registrieren, einloggen, in´s Verzeichnis Program Files\WildPackets\OmniPeek\Driver\atheros wechseln und downloaden.
  • Das hab ich schon probiert,nur krieg Ich dann die Mitteilung ,das sich in Kürze ein Mitglied von Wildpackets bei mir melden wird.Was nicht passiert ist und ich eher vermeiden wollte :)
    Wenn jemand die Treiber v6.0.4.13 hat wäre Ich sehr dankbar!

mfg,Oedi